Familiars i propers
Et sentiràs com a casa

arrow-long-down

Grup Travi és una empresa familiar, sinònim de qualitat, servei i bon gust, marcat sempre per un ambient acollidor i càlid, que et faran sentir com a casa.

Josep Soler i Teresa Ribatallada van iniciar la seva activitat empresarial l’any 1982 amb el restaurant Can Travi Nou, una masia de segle XVII, propietat de la família, que va ser reformada i condicionada per poder albergar el negoci, que ràpidament es va convertir en un local de referència de la ciutat. A dia d’avui, amb les mateixes ganes que els seus pares, se sumen a seguir el seu llegat més preuat, els seus fills, Pepe i Mariona.

L’èxit els va animar a estendre el negoci amb altres restaurants, sense perdre mai l’essència familiar. A Can Travi Nou li van succeir El Pintor (1986), Can Cortada (1994) i El Xalet de Montjuïc (2004).
La seva gastronomia té les arrels en la cuina tradicional catalana amb productes de la millor qualitat.

Amb l’esdevenir dels anys s’ha aconseguit formar un equip que ha aconseguit transmetre i mantenir l’esperit familiar que impregna l’ambient de l’empresa.
Si seguim aquí, és gràcies a tu.

1982

INAUGURACIÓ CAN TRAVI NOU

1994

INAUGURACIÓ CAN CORTADA

1986

INAUGURACIÓ EL PINTOR

2004

INAUGURACIÓ EL XALET DE MONTJUIC

sushi-icon-4.1

JORDI ANGLÍ

El nostre Chef

“Jordi Anglí, xef executiu de Grup Travi , inicia la seva formació a la prestigiosa Escola d’Hostaleria Hofmann de Barcelona. Sent el primer alumne en la història de l’escola recomanat com ‘stagier’ per a un restaurant 3 estrelles Michelin, La Côte Saint Jacques à Joigny, a més d’assistir a classes magistrals de xefs com Alain Passard o Joël Robuchon, entre d’altres.

Ja a l’any 1998 ocupa el càrrec de segon de cuina al Georges Blanc (3 * Michelin) a Vonnas dans la Bresse, per responsabilitzar-se més tard, com a cap de cuina per als restaurants Hofmann i Cinc Sentits , tots dos amb una estrella Michelin.”

sign-white

Els nostres clients opinen

"Un paraíso en medio de Barcelona. Típica Masía catalana que ofrece una oferta gastronómica muy interesante a un precio razonable. Mención especial al exquisito trato de responsables de sala y camareros. Salones interiores con mucha historia y una terraza idílica para disfrutar de una magnífica cena en las noches de verano. Absolutamente recomendable. "

Can Cortada

"Lugar espectacular en BCN donde comer platos de toda la vida pero de calidad. Servicio atento, especializado y simpático. El precio va en relación al lugar, a la carta y en la calidad. Vale la pena ir. "

Can Cortada

"Restaurante emblemático de Barcelona. Comida muy bueno, cocina casera, platos generosos en un espacio privilegiado. Los camareros muy atentos, siguen cuidadosamente los protocolos de la Covidien. Muy agradable, especialmente para celebraciones. Comodidades para ir con niños. "

Can Cortada

"Can Travi nuevo masia restaurante en Horta. Magnífica Masía del 1700 convertida con restaurante familiar de máxima categoría. Muchas salas interiores y magnífica terraza exterior. Rodeado de verde. Platos buenísimos. Ideal para comidas de compromiso "

Can Travi Nou

"Es una masía muy atractiva tiene diferentes ambientes y comedores. La cocina es típica catalana. Su chef pone todo su entusiasmo en sus recetas y la passtiseria también es de una gran selección. "

Can Travi Nou

"Buena cocina y buen servicio. Del todo recomendable. Y el espacio, una isla de recuerdos en medio del medio urbano "

Can Travi Nou

"Un lugar acogedor unas vistas inmejorables. Las sillas muy cómodas. El servicio muy atento. La carta muy acertada. No sabría que recomendar !!! Todo estaba genial, de calidad y una presentación muy cuidada. Ahh y también tienen cóctel !!!! Os enamoraréis del local, es muy bonito "

Xalet de Montjuïc

"Un lugar precioso con unas vistas de la ciudad inmejorables desde unas terrazas donde se puede disfrutar de una buena comida. El servicio es muy eficiente, rápido y cordial con el cliente. La carta es variada y tiene un amplio salido de platos, aunque destacaría sus postres, que son una delicia. Para repetir sin duda."

Xalet de Montjuïc

"Celebraciones viendo el skyline de Barcelona, con la plataforma giratoria nadie se queda sin primera fila. La comida, todo muy bueno. "

Xalet de Montjuïc

"Restaurante de cocina casera muy bien elaborada en plaza Sant Jaume. Se nota que el producto es de proximidad y de buena cualidad. Tot ello a un precio bastante ajustado. El personal es muy amable y atento y el servicio bastante rápido si uno tiene prisa. 100% recomendable "

El Pintor

"Restaurante con calidad en sus productos y un servicio de 10. El espacio es un ambiente encantador y la ubicación inmejorable para disfrutar de las calles de Barcelona. Menú con precio económico. Seguro que repetiremos !! "

El Pintor

"Trato excelente, cocina formidable, lugar cautivador, en pleno corazón de Barcelona. De lo mejor y diferente del Grup Travi. Enhorabuena! "

El Pintor

Pots trobar-nos a

Tripadvisor

Tripadvisor

Si vols formar part d’un dels principals grups de restauració, no dubtis en contactar amb nosaltres

ENVIAR CV